22.1.12

Pretending that the birds are here to stay

 via razni tumblr-ovi i pinterest-ovi

30 comments:

  1. stari motivi, predmeti, komadi namestaja... predivno

    ReplyDelete
  2. predivna inspiracija!

    seed-of-joy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. divno divno divno. kafa, nedelja, i tvoj blog :*

    ReplyDelete
  4. Super fotke! Klavir je divan!

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  5. Da li je to taj dvorac gde se snimao Harry Potter??Bas je divno to mest0!!Nisam nikada gledala HP, ali juce je bio film, pa su mi dvorci bas zapali za oko!!~~))
    Zelim plis sa svim onim cirkonima i sljokicama, to bas jako zelim, pa jos da mi i usne budu onako zlatne~~))
    Jedino sto ne zelim, da gasim prstima vartu na svecama, pa da mi posle prsti budu onako crni !!

    ReplyDelete
  6. Prelepe fotografije, tako inspirativne...

    ReplyDelete
  7. Amazing pictures!! The Composition is very well done!
    I Love it
    Xx www.lavachedeparis.wordpress.com

    ReplyDelete
  8. Sjajne slike, posebno mi se dopadaju ova sa maramom i peskom i ova s rukom i narukvicom na njoj :)
    A klavir me je odusevio! :)

    ReplyDelete
  9. starinsko, dreamy, pomalo sjetno... savršene!

    ReplyDelete
  10. jednu šalicu Maison Martin Margiela čaja, molim.

    ReplyDelete
  11. obozavam krzno! Divne slike, u tvom stilu!:)

    ReplyDelete
  12. Prelepo!Obozavam fotografije inspirisane viktorijanskim dobom <3

    ReplyDelete
  13. Wooow
    http://1.bp.blogspot.com/-3ZTac7WnidU/TxvlUtnS3zI/AAAAAAAAEz4/5bHmdK-D2D0/s1600/5.jpg

    ReplyDelete
  14. ova sa svijećama mi je najbolja :)

    ReplyDelete
  15. I have read a few just right stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting. I surprise how so much effort you place to make the sort of magnificent informative web site.
    Add on Shower for Clawfoot Tub with Riser & Diverter Faucet with Shower Curtain and Rings

    ReplyDelete