20.7.11

Some people ride the wave

11 comments:

  1. ti si luda ;) mislila nabrojati koje fotke su mi posebno super, kad ono, nema kraja..predobro.

    ReplyDelete
  2. Aj, kako su mi ove slicice sjele sad uz kafu, nemas pojma! ;) Izbor je za cistu desetku! ;)
    xx,K.

    ReplyDelete
  3. Iskreno, ovo su najbolje fotke koje si do sada postavila. Mnogo mojih ljubavi na njima...sve cu da sacuvam! Ulepsala si mi jutarnju kafu!

    ReplyDelete
  4. slažem se s komentarima gore, baš su lude fotke, joj ova s grace kelly, najprije nisam skužila da je ona, a onda tek ona naranča, joj baš luda fotka, svaka čast, lajkam a lot ;))

    ReplyDelete
  5. aaaa ovo su najbolje do sada!! :D hahah kako lude fotke :D :D :D

    ReplyDelete
  6. uh obozavam tvoje black&white setove <3

    ReplyDelete
  7. Pitam se gde pronalaziš ovako dobre slike? Uvek se oduševim kada vidim neki ovakav post! :)

    ReplyDelete
  8. uh, odlican odbabir fotografija i hvala za otkrice ovog sjajnog tumblr bloga! predobar!:)

    ReplyDelete
  9. Pazi! Sednem konačno večeras da čitam i gledam lepo i na tenane blog list... Dođem do tebe i već posle 2.og posta uzmem čašu belog vina pored, pustila sam Debussy-ja i CARPE DIEM! ;) I ti si nedostajala u ovim daily ritualima... Pozz. A.

    http://www.youtube.com/watch?v=28Qi4jLtigc

    ReplyDelete