20.4.11

Under the bow... (Skoro) sve moje mašne...

Made by me - Pickpocket

25 comments:

  1. Prelepe su! Zavidim ti na kolekciji:)

    ReplyDelete
  2. zaljubila sam se!:)

    ReplyDelete
  3. joj prelijepe..bil ja kako mogla kupiti ovu na tufnice npr..ili još neku..ne bih mogla ni odabrati.. dolazim ja u Bijeljinu često,jer mi momak ima tetku pa kad god imamo vremena odemo, pa da ti se javim? :)

    ReplyDelete
  4. obozavam ovakve asesoare, predivni rajfici jako h volim...i da i ja ti zavidim <3

    ReplyDelete
  5. divne su ti sve!:) meni omeiljene sa tufnicama!:)

    ReplyDelete
  6. Prekrasne su, divna kolekcija!

    ReplyDelete
  7. Aaa tufnasta odnosi pobjedu! Fin broj si skupila!

    ReplyDelete
  8. Maslinasto zelena je definitivno meni najlepsa! :)

    ReplyDelete
  9. evo da i ja svratim u ovaj tvoj mali raj :) mašnice preslatke, a posebno ona na tufnice aw aw

    ReplyDelete
  10. you have such an awesome blog!!!! now following!!!

    ReplyDelete
  11. zavidim ti na ovoj kolekciji...meni najdraze tufnice naravno ;)

    ReplyDelete
  12. kako patim na tvoje mašne. odlične su! :D

    ReplyDelete
  13. super su, kombinacija boja sa prve slike genijalna :)

    ReplyDelete
  14. Preslatke masnice.
    Pratim te. :)

    ReplyDelete
  15. ja nosim masnice u zadnje vreme . prije nisam, nekako mi je izgleda pre "girly". ali zato ih sad u zadnje vreme nosim. naheklala sam ih u plave boje i nosim nekoliko od jednom na majice kao bros

    ReplyDelete
  16. super su ti masne bas lepa kolekcija :-)) bravooo

    ReplyDelete
  17. sveee masne su mi predobreee :))

    http://classyfashon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. OMG!!! Skoro sve? :) Blago tebi, predivne su, draga....

    ReplyDelete
  19. mašne su predivneee,zavidim na kolekciji :)

    ReplyDelete
  20. Rajvici su divni! :D Posebno plavi sa crnim tufnama :P

    ReplyDelete
  21. wow, nice job on the bows!

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete